Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Podane ceny są cenami brutto

Koszyk Realizuj zamówienie

Kategorie

Kolekcje

Brak kolekcji

eBiuletyn-Newsletter

Latest Posts

view all

Blog categories



Regulamin

 

 

1.Sklep internetowy La Robes, działający pod adresem WWW: www.larobes.pl prowadzony jest przez Poland Land, wpisany w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Białystok - Wydział Spraw Obywatelskich, Dział Rejestracji Gospodarczej, Urzędu Miasta Białystok - na podstawie przepisów ustawy z dnia 19.11.1999r Prawo działalności gospodarczej /Dz.U.Nr101poz.1178ze zmianami/ Nr NIP: 5421963046, nr Regon: 200185660.


2.Sklep internetowy La Robes, zwany dalej sklepem, prowadzi sprzedaż towarów zamieszczonych na witrynie WWW za pośrednictwem sieci Internet.


3.Zawartość sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.


4.Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.


5.Wszystkie ceny podane w sklepie są wartościami brutto wyrażonymi w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny produktów nie zawierają kosztów transportu towaru do odbiorcy końcowego. Koszt ten jest doliczany podczas składania zamówienia i wykazywany kupującemu.


6.Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.


7.Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia w sytuacji, gdy podana cena towaru będzie nieprawidłowa w skutek błędnego działania systemu teleinformatycznego.


8.Towary w dziale "Promocje" są ograniczone ilościowo. Realizacja zamówień zawierających takie towary odbywa się w kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów.


9.Do każdej przesyłki dołączamy paragon będący dowodem zakupu.


10.Wygląd towarów prezentowanych na stronie może nieznacznie odbiegać od ich rzeczywistego wizerunku.


11. W sprawie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy office@larobes.pl

 

 

Zwrot i Wymiana.

 

 

1.Każdy Klient ma prawo do wymiany towaru bez podania przyczyny w ciągu 2 dni od daty odebrania przesyłki. Towar musi być nieużywany*, niezniszczony(Nieużywany, niezniszczony- Sklep internetowy larobes.pl uważa za nieużywany towar takie który nie ma jakichkolwiek śladów używania tzn: brak jakichkolwiek otarć na podeszwie lub też przybrudzeń, wgnieceń itd.)*, dostarczony w oryginalnym opakowaniu.


2.Każdy Klient ma prawo do wymiany towaru na inny rozmiar lub model w ciągu 2 dni od daty odebrania przesyłki. Towar musi być nieużywany*, niezniszczony*, dostarczony w oryginalnym opakowaniu.
W przypadku wymiany towaru klient płaci za jego transport zarówno do sklepu jak i z powrotem do siebie według standardowych opłat za transport. Jeśli klient przy wymianie towaru nie prześle pieniędzy za przesyłkę, towar wymienione na inne, zostanie przesłane za pobraniem.


3.Zwrotu należy dokonać przesyłką pocztową nadaną pod adres sklepu: 15-242 Białystok
ul. Lipowa 31/33 załączając pisemne oświadczenie Klienta o rezygnacji z towaru lub wymianie.


4.W przypadku zwrotu Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu.


5.Koszt odesłania towaru ponosi Klient. Towar przesłany z opcją za pobraniem nie będzie odbierany.


6.Zwrotowi nie podlegają koszty poniesione pierwotnie za wysłanie przesyłki.

 

 

Reklamacje

 

 

1.Towary dostarczane są  do producenta i następuje  usunięcie  wady.


2.Jeśli nie można towaru naprawić / a  reklamacja  jest zasadna / - klient otrzymuje nowy towar.


3.Jeśli dany towar nie jest już  produkowany- klient otrzyma zwrot kosztów zakupionego towaru Zgodnie z przepisami Art.8.3. konsument musi być powiadomiony o sposobie załatwienia reklamacji w ciągu 14 dni po tym terminie reklamację uważa się za załatwioną zgodnie z oczekiwaniem klienta.


4.Do reklamacji przyjmowane jest wyłącznie towar nie zabrudzone za okazaniem dowodu zakupu.
W przypadku pojawienia się w zakupionym towarze niezgodności towaru z umową(wady) klient ma prawo tę wadę reklamować .Wada oznacza zmianę cech towaru,której powodem jest użycie nieodpowiedniego,lub złej jakości materiału,niewłaściwej technologii lub rozwiązania konstrukcyjnego.


5.Nie uważa się za wadę takiej zmiany, której powodem jest naturalne zużycie towaru np. ślady noszenia, zapach, starcie spodów obuwia,wytarcia wkładek i wyściółek,odkształcenia spowodowane dopasowaniem obuwia do stopy,odbarwienia i uszkodzenia butów będące skutkiem przemoczenia ,niewłaściwe użytkowanie,niedostateczna lub niewłaściwa pielęgnacja,nieprawidłowe czyszczenie ,naturalne zmiany materiału,z którego towar został wyprodukowany lub uszkodzenia spowodowane przez użytkownika bądź osoby trzecie.


6.Reklamacje prosimy zgłaszać telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Przed wysłaniem towaru prosimy o powiadomienie sklepu.



 

 

 

moderowany katalog stron moderowany katalog stron moderowany katalog stron

moderowany katalog stron moderowany katalog stron

 

 

 

 


Zaprojektowane przez JAWAS Jakub Wasilczuk