Jak napisać CV?

Jednym z pierwszych kroków do znalezienia pracy jest przygotowanie przez nas CV. Pamiętajmy, że jest ono naszą wizytówką i elementem kontaktu z naszym potencjalnym pracodawcą. Musi być ono przygotowane skrupulatnie i co najważniejsze – zgodnie z prawdą. Powinno ono zawierać kilka elementów – nasze imię, nazwisko oraz dane kontaktowe, tak by można się było z nami skontaktować. Następnie musi zawierać informacje o wykształceniu – wystarczy wpisać jedną z ostatnich szkół, również tę, w której aktualnie się uczymy. Najważniejszą pozycją jest rubryka związana z doświadczeniem. W niej wpisujemy wszystkie miejsca pracy lub te, które odpowiadają lub są zbliżone do nowego profilu miejsca pracy. Oczywiście na początku ścieżki zawodowej nie mamy ich zbyt wiele, zatem warto wypisać wszystko, łącznie z wolontariatami czy praktykami. Jedną z kolejnych części jest uzupełnienie posiadanych przez nas specjalnych uprawnień i kursów. Na zakończenie wypisujemy swoje zainteresowania oraz klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zasadami rekrutacji.

edukacjainformacyjna.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here