Jak się czujesz przed wyjściem na zakupy i po ich skończeniu? Jest to kwestia rozpatrywana nawet przez specjalistów marketingu. Emocje ogólnie stanowią najważniejszą kwestię związaną ze sprzedażą każdego typu. W praktyce od dawna wiadome jest, że klienci sklepów nie kierują się w żaden sposób racjonalnym myśleniem podczas wybierania produktu, ale podejściem typowo emocjonalnym kreowanym przez profesjonalnych sprzedawców określonymi technikami. Przed zakupami zazwyczaj czujemy się pełni energii i czujemy, że znajdziemy rzecz, której poszukujemy od jakiegoś czasu. Niestety podczas zakupów i po bywamy zmęczeni oraz rozczarowani jakością obsługi, a co może najważniejsze ogromnymi cenami dóbr, które nijak nie odpowiadają użyteczności. Dobry sprzedawca umie jednak wytypować klienta z wahaniami emocji i potrafi je po prostu przywrócić. Jest to bardzo dobra cecha gwarantująca wręcz zawarcie bardo dobrej transakcji. Emocje jak widzisz na zakupach odgrywają dominującą rolę i dotykają każdego człowieka w mniejszym lub większym stopniu. Postaraj się wytypować jak działają na Ciebie i wejdź na drogę określonego sukcesu, a z pewnością poprawisz swoją efektywność.